środa, 4 lutego 2015

Walka o miłość odc. 3

Gdy leżałam pod nim uśmiechnął się do mnie lekko
po czym zajął się moim miejscem intymnym wsadzając na początku jednego palca
co sprawiało mi wielką przyjemność po tym go wyjął i zaczął wirować we mnie swoim językiem
poczułam jak jego język przestaje i po chwili znajduję się nad moją głową
- jesteś gotowa ?
- yyyy chyba tak
Zaczął wstawać
- chyba raczej nie
- tak
Wbiłam się w jego usta po czym przytuliłam
- no dobrze
Spojrzał ostatni raz na mnie
Po czym delikatnie wszedł
Krzyknęłam z bólu po czym poleciały mi łzy
Zobaczyłam jak po moich udach spływa krew
Leon był we mnie ale się nie ruszał jedynie patrzył mi w oczy
- przepraszam
- nnic się nie stało
Po tym zaczęliśmy kontynuować to co zaczęliśmy
Teraźniejszość :
- przykro mi pani Violetto zostało jej zaledwie niecały tydzień wszystko zależy czy będzie miała pani 100 tysięcy
Powiedział lekarz po czym wyszedł
Po chwili zadzwonił mój telefon
- cześć kochanie
- czego chcesz ??? Zerwaliśmy parę lat temu nadal nie rozumiesz  Diego ?
- słyszałem o twojej siostrze
- no i ?
- mam do ciebie propozycje dam ci 110 tysięcy
- za ? Dlaczego
- prześpisz się ze mną skarbie
___________________
jak myślicie Violetta się zgodzi ???
1 kom next
Klaus//<3

1 komentarz:

  1. Super rozdział ;3 myślę że się zgodzi, ale mam nadzieje że tego nie zrobi xd

    OdpowiedzUsuń