piątek, 20 lutego 2015

Walka o miłość odc.4

- żartujesz sobie ? Prawda powiedz że żartujesz
- czy ja kiedyś sobie zażartowałem w tak poważnej sprawie kochanie
- spier**laj
- masz czas do jutra 
Rozłączyłam się szybko i zaczęłam rozmyślać nad tym co mi proponował boże  co ja mam robić ?
- co się dzieje skarbie ?
Podszedł do mnie Leon
- nic tylko mnie przytul
Długo nie musiałam czekać aż to zrobi wtuliłam się w niego bardziej
- jeszcze parę dni i będę mieć pieniądze
- dobrze
- muszę iść będę wieczorem
- dobrze
Musnęłam jego usta po czym poszedł
Zobaczyłam jak lekarze lecą szybko do pokoju mojej siostry
- co się dzieje ?
- Zostało jej góra 2 dni jeśli nie podamy niezbędnych leków a teraz jest w śpiączce przykro mi
- nie to nie możliwe
- przykro mi
Powiedział po czym poszedł do innego pacjenta
Zobaczyłam jak dzwoni do mnie Diego
- masz czas do jutra 21 zapomniałem dodać
- zzgoda
- na prawdę ???
- ttak potrzebne mi są pieniądze na już
- okej przyjdź dziś o 19 do mnie
Powiedział po czym się rozłączył
Boże co ja robię
Zadzwoniłam do Leona
- halo dziś będę nocować u mojej dawnej znajomej Lu nie pogniewasz się ?
- nie oczywiście że nie o której jutro będziesz ?
- jeszcze nie wiem muszę kończyć przepraszam
Szybko się rozłączyłam bo nie mogłam już powstrzymać łez
Wróciłam do domu po czym się przebrałam
Dochodziła godzina 19 więc wyszłam z domu po czym wyruszyłam do Diego
Gdy byłam już przy drzwiach zapukałam
- o już jesteś wchodź
Powiedział uwodzicielsko a mi się wymiotować zachciało
- przestań i tak cię nie kocham i kochać nie będę zapamiętaj to sobie
- zaczynamy ?
- ttak
Zaczęliśmy się kochać ....
Niestety nie wiedziałam że Diego to nagrywał
_____________________________
:((((((( i koniec sielanki Leontty a może nie jak myślicie Diego mu powie a może Violetta a może w ogóle się nie dowie
2 komy next
Klaus//<3

2 komentarze: