sobota, 14 marca 2015

Walka o miłość odc 5

Po obudzeniu się zobaczyłam że obok nie ma Diego na szafce były zostawione pieniądze
brzydziłam się sobą ale wzięłam te pieniądze po czym szybko wyszłam z jego domu
Od razu pokierowałam się  do szpitala dałam pieniądze na to by moja siostra była zdrowa i odetchnęłam z ulgą
Stałam wpatrzona w moją siostrę
Poczułam obięcie od tyłu
- cześć kochanie. - Powiedział uśmiechnięty od ucha do ucha szatyn
- dlaczego jesteś taki wesoły ? - Próbowałam zachowywać się normalnie
- mam te pieniądze, które są dla nas bardzo ważne nie cieszysz się ?
- yyy bardzo się cieszę tylko...
- tylko ?
- ja już zapłaciłam im
- jak to ? Dlaczego nic nie wiem ? Z skąd miałaś pieniądze
- spokojnie pomógł mi dawny przyjaciel nie chciałam ci zawracać głowy wiedziałam że jesteś zajęty
- no dobrze po co miałabyś mnie okłamywać
Uśmiechnął się do mnie, odwzajemniłam uśmiech
Niestety nie byłam za długo wesoła bo zobaczyłam jak do środka wchodzi Diego
- Leon !!!
- Diego ??? Co ty tu robisz ?
- moja mama trafiła tu do szpitala dawno się nie widzeliśmy
- tak
-  coś mnie ominęło ??? - Spytałam zszokowana
- tak już dawno się pogodziliśmy
- a ja mam ci coś ważnego do powiedzenia Leon
Spojrzał na mnie
- chyba pozwolisz jak zabiorę ci twojego ukochanego na chwile ?
- yy to znaczy
- wiedziałem że się zgodzisz
Odeszli po chwili dalej
Zobaczyłam jak Leon robi się wściekły boże co on mu powiedział ?
________________________
Jak myślicie co Diego powiedział Leosiowi ?
1 kom next w tygodniu bo nie odrobiłam 1 odcinka
Klaus//<3

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie! :)
    Rozdział fantastyczny!
    Czekam na nexta! :D
    Pozdrawiam i życzę weny!
    /Nikaś\

    OdpowiedzUsuń