sobota, 21 marca 2015

Walka o miłość odc. 6

- cco się stało ?
- sama powinnaś mi powiedzieć!!! Jak mogłaś ?
-  Leon ja musiałam, bo nie miałam pieniędzy
- jak to ?
- po prostu zrobiłam to raz Leon proszę wybacz mi
Powiedziałam blisko płaczu
- ale co dokładnie robiłaś ???
- no przecież zdradziłam cię
- cco ?
- co ci Diego powiedział ?
- ppowiedział bym powiedział że chcę bym się od ciebie tego dowiedział i udawał że wszystko wiem i powiesz ty mi prawdę
- co ?!
- zdradziłaś mnie ?
- nnie
- nie rozumiem
- dostałam od niego te pieniądze, boo go pocałowałam
- dlaczego ?
- nie chciałam by Karolina umarła
- gdybyś z nim spała bym ci nie wybaczył
Powiedziałem przytulając ją
- przepraszam, ale kazał ci nie mówić powiedz że to nic proszę
- jeśli ci tak na tym zależy, ale oddam mu pieniądze
- nie proszę on tego nie chcę zaufaj mi 
Tydzień później :
Właśnie jestem przytulona do Leona w łóżku i jestem pewna że mogę mu powiedzieć prawdę
- Leon muszę ci coś powiedzieć
Powiedziałam szeptem
- co się stało
Spytał całując moją szyję
- spałam z Diego
__________________
Nie udany nie udany boże co ja piszę ????
Może chcecie bym usunęła bloga ?
Klaus//<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz